ساعت کاری 10:00-18:00

تهران خیابان شریعتی خیابان زیبا(100 متر بالاتر از مترو شریعتی) پلاک 54 واحد 5

09022203201

درباره اتوماسیون هوشمند آتلیه بیشتر بدانید

مدیریت هوشمند آتلیه با کمترین دخالت عوامل انسانی در 3 بخش کلی:
1 - مدیریت تمامی مراحل سفارشات فیلم و عکس
2- مدیریت و حسابداری تمامی بخش های آتلیه
3- مدیریت و ارتباط آنلاین با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری:

با استفاده از اتوماسیون می توانید تمامی مراحل انتخاب عکس( بدون دسترسی به فایل اصلی و عدم اسکرین شات)، تایید طراحی، انتخاب آهنگ و…. را بدون نیاز به مراجعه ی حضوری مشتری، به صورت آنلاین مدیریت کرده و در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایید.ضمنا سیستم ارسال پیامک به صورت خودکار جهت تبریک سالگرد ازدواج، تولد، تخفیفات و …  نیز شامل این قسمت می گردد.

مدیریت و حسابداری آتلیه:

می توانید کلیه تراکنش های مالی (دریافت از مشتری، پرداختی به کارمندان،چاپ و صحافی،اجاره تجهیزات و سایر هزینه ها) را  به صورت نقدی، کارت به کارت ، pos و چک ثبت نمایید. می توان گزارش دهی دقیقی از هزینه ها و در آمد ها را به صورت تفکیک شده در بازه زمانی مشخص دریافت کرد. ضمنا سیستم یادآوری چک ها به مدیر آتلیه و همینطور مشتری نیز شامل این بخش می باشد.

مدیریت سفارشات:

اتوماسیون دارای تقویم و میز کار است که می توانید فعالیت های روزانه، هفتگی و ماهانه ی خود را مشاهده کرده و سفارشات را در بخش های انتخاب‌ عکس، تایید طراحی، بازبینی نهایی، ارسال به چاپ و انتخاب آهنگ مدیریت نمایید. اتوماسیون مراحل ذکر شده را به مدیر آتلیه و کارمندان یادآوری می نماید. ضمنا آمار و گزارشات همه ی مراحل را می توان بصورت آنلاین دریافت کرد.

در این بخش می توانید سفارشات خود را در 2 بخش عکاسی یا قرارداد ثبت نمایید.

عکاسی:

انتخاب مشتری: در صورتی که از قبل اطلاعات مشتری را ثبت کرده باشیم،با وارد کردن یکی از آیتم های نام، شماره همراه یا کد ملی،در قسمت جستجو اطلاعات مشتری نمایش داده می شود. در صورتی که مشتری جدید باشد باید اطلاعات وی را ثبت نماییم.
نوع عکاسی: نوع عکاسی مد نظر مشتری را وارد می نماییم. (برای مثال: بارداری، عروسی، کودک، نامزدی، اسپرت، تبلیغاتی)
تکمیل سفارش: در این قسمت اطلاعات تاریخ، ساعت و بیعانه مشتری ثبت و فیش آن صادر می شود. نکته: مشتری در این مرحله می تواند تعداد عکس های پیشنهادی خود را به شما اعلام نماید یا تعداد و سایز عکسی که می خواهد رزرو نماید را به شما سفارش دهد.

قراداد:

ثبت قرارداد: انتخاب و یا ثبت اطلاعات مشتری همراه با اطلاعات دو طرف قرارداد(عروس و داماد)
انتخاب نوع خدمات: نامزدی، عروسی، حنابندان و کلیپ اسپرت و همچنین ثبت اطلاعات مراسم(تاریخ،نام آرایشگاه،تالار و ..)
تکمیل سفارش: انتخاب از پکیج های تعریف شده قبلی، انتخاب خدمات عکاسی و تصویر برداری به درخواست مشتری،در نهایت اطلاعات مشتری ثبت و قرارداد چاپ می گردد.

نمایش فعالیت های روزانه آتلیه(سفارشات عکاسی، قرادادها و تحویل عکس) و همچنین نمایش بخش های مهم شامل:تعداد سفارشات هر بخش از عکاسی و آفیش قرارداد های عروسی،که با انتخاب هر یک از بخش ها می توانید کلیه ی اطلاعات سفارش را مشاهده نمایید. ضمنا سیستم یادآوری عکاسی، چک، تحویل عکس و .. را دو روز قبل به مدیریت و کارمندان هشدار می دهد.

در این بخش می توانید بر اساس تقویم روزانه، هفتگی و ماهانه کلیه فعالیت های آتلیه خود اعم از عکاسی ها، قرارداد ها و تاریخ تحویل سفارشات را مشاهده نمایید و با انتخاب سفارش، اطلاعات کامل آن را مشاهده نمایید.

در این قسمت می توانید کلیه سفارشات خود را در مراحل مختلف کاری مشاهده نمایید و با ورود به هر یک از قسمت ها اطلاعات کامل سفارشات را با امکانات ذیل مشاهده نمایید. در این قسمت نیز می توان عملیات ارسال عکس، دریافتی ها،ویرایش اطلاعات،تاریخچه دریافتی ها،ویرایش و حذف را انجام داد.

ثبت شده: مشتریانی که وقت عکاسی گرفتن و عکاسی آن ها انجام شده و برای انتخاب عکس مراجعه نکرده اند.
انتخاب عکس: سفارشاتی که عکس آنها انتخاب شده است در این قسمت نمایش داده میشود و در قسمت ویرایش می توانید وضعیت سفارش را تغییر دهید. تایید طراحی، بازدید نهایی، ارسال به چاپ و آماده تحویل نیز همانند مراحل ذکر شده می باشند.
ارسال عکس: عکس ها را با استفاده از اپلیکیشن برای مشتری جهت انتخاب عکس،تایید رتوش و طراحی می توان ارسال نمود.
دریافت و تاریخچه دریافت: می توان مبلغ جهت هرسفارش را دریافت نمود و تاریخچه دریافتی از مشتری ها را مشاهده کرد.
ویرایش دریافتی: می توان مبلغ دریافت را درصورت هرگونه اشتباهی اصلاح نمود.
ویرایش سفارش: میتوان انتخاب عکس، ویرایش سفارش،تاریخ تحویل عکس، دریافت مبلغ، صدور فاکتور جدید و تغییر وضعیت را انجام داد.

در این بخش شما می توانید عوامل عکاسی، تصویربرداری، کرین، تجهیزات و لوکیشن را رزرو نمایید، در صورتی که رزرو ها تکمیل شود، در قسمت آفیش شده ها قرار میگیرندو شما دیگر نگران اینکه در چه برنامه هایی آفیش صورت نگرفته ،نخواهید بود.

در انتظار آفیش: نمایش تمامی قراردادهایی که عوامل و امکانات قرارداد رزرو انجام نشده است. با انتخاب آفیش وارد صفحه انتخاب عوامل و سایر امکانات می شوید. در صفحه انتخاب عوامل نام عوامل خود را انتخاب می نمایید و در قسمت نام خدمات ، خدماتی را که همکار مورد نظر انجام میدهد را یادداشت نموده و بخش قیمت، دستمزد همکار را برای نوع خدمتی که انجام می دهد ثبت می نماییم، با وارد کردن اطلاعات دقیق در این بخش می توان سود یک قرارداد را در گزارشات مشاهده کرد.

در این قسمت تمامی مشتریان شما نمایش داده می شوند و با انتخاب هر یک از آنها اطلاعات مالی، تعداد، نوع و وضعیت سفارش و همچنین اطلاعات تماس آن ها به نمایش در می آید. ضمنا نام کاربری و پسوردی را که سیستم به صورت اتوماتیک به هر مشتری می دهد را در این صفحه می بینید که با دادن این اطلاعات به مشتری، مشتری می تواند در پنل خود جزییات سفارشات را مشاهده و انتخاب عکس و تایید رتوش نماید.

مشتریان می توانند با ورد به پنل کاربری خود از امکانات زیر بهره مد شوند:

انتخاب عکس با امکان ثبت توضیحات.
آگاهی از وضعیت سفارش که در چه مرحلی است (طراحی و رتوش،بازدید نهایی، چاپ و آماده تحویل).
مشاهده وضعیت مالی سفارش (تاریخچه پرداختی ها به آتلیه).

در صورت داشتن وب سایت یا اپلکیشن شرکت ما،می توانید در این قسمت اطلاعات رزروهایی که از طریق سایت یا اپ صورت گرفته است را مشاهده نمایید.

در این قسمت با انتخاب گزینه تنظیمات پیامک ، اتوماسیون می تواند وضعیت سفارش و یادآوری را به مشتریان به صورت خودکار،با پیامک ارسال کند.

در این صفحه می توان پیامک های پیش فرض، پیامک های تبلیغاتی و تبریک مناسبت ها را تعریف نمود که به صورت خودکار و زمان مشخص ارسال می گردد.قابلیت دیگر این بخش،تبریک سالگرد ازدواج و تولد به صورت هوشمند در زمان سالگرد ازدواج و تولد مشتری است.

در قسمت مالی گزینه های دریافت،پرداخت،اسناد دریافتی و پرداختی،سرمایه و دارایی،افزودن حسابها و طرف حسابها،هزینه ها و ترازنامه قرار دارد.

در قسمت مالی ابتدا افزودن حسابها را انتخاب نموده،سپس حساب بانکی و صندوق خود را با وارد کردن گزینه های مربوطه اضافه نمایید. در قسمت سرمایه و دارایی می توان سرمایه و دارایی خود را ثبت نمود. با انتخاب گزینه ی هزینه ها می توانید هزینه های جاری مانند:آب،برق،گاز و .... را تعریف نمایید. در قسمت ترازنامه می توانید ترازنامه مالی خود را مشاهده نمایید.

در این قسمت اشخاص و شرکت هایی که آتلیه با آنها داد و ستد مالی دارد را تعریف می نمایید که عبارتند از:چاپ و صحافی،کارمندان،اجاره دهندگان تجهیزات،فروشگاه و سایر.

در قسمت کارمندان در نظر داشته باشید که می توان کارمندان را با توجه به سمت و نوع همکاری ثبت نمایید،در سمت چپ لیست افرادی که وارد نموده اید را مشاهده می کنید، که در قسمت مدیریت می توان ویرایش یا حذف نمود.

در قسمت دریافتی ها،مشتریان بدهکار را مشاهده می کنید که امکان جستجو را نیز دارد و با انتخاب گزینه دریافت می توان مبلغ دریافتی جدید را با توجه به آیتم های مورد نظر(نقد،کارت به کارت، دستگاه pos، چک) ثبت نمود و در قسمت تاریخچه دریافت، می توان ریز پرداختی های آن سفارش را مشاهده نمایید.
لازم به ذکر است که این قسمت در سفارشات نیز وجود دارد.در این قسمت می توان خروجی اکسل،pdf و پرینت گرفت.

آتلیه در 4 بخش پرداختی انجام می دهد،هزینه های جاری(آب،برق،تلفن،اجاره)،چاپ و صحافی،اجاره تجهیزات و کارمندان،که با انتخاب هر یک از این گزینه ها می توان پرداختی های هر بخش را ثبت نمود.در قسمت ویرایش پرداختی ها می توان پرداختی هایی که انجام شده،مشاهده نمود و در صورت نیاز، ویرایش نمود.در قسمت اسناد دریافتی و پرداختی می توان چک هایی را که دریافت یا پرداخت نموده ایم را مشاهده کنیم.

خدمات عکاسی : در این بخش ابتدا سایز های مورد نظر را در بخش سایز بندی تعریف می نمایید. سپس افزودن محصولات را انتخاب نمایید و در آن قسمت اطلاعات نام و نوع محصول( آلبوم ژورنال، چاپ عکس، شاسی و ...) را مشخص نمایید.
خدمات تصویربرداری : با انتخاب گزینه افزودن محصولات ، نام خدمات (هلی شات،کرین، تصویربرداری و ...) و سپس قیمت آن را مشخص نمایید.
لیست پکیج ها : ابتدا بر روی گزینه افزودن پکیج کلیک نموده، نام پکیج و مقدار تخفیف آن را ثبت نمایید. سپس وارد امکانات پکیج شده و خدمات مورد نظر خود را در آن ثبت نمایید.

در صورت خرید وب سایت می توانید در این قسمت اطلاعات سایت خود را در بخش های گالری، بلاگ، تماس با ما و ... وارد نمایید.

در صورت خرید اپ می توانید در این قسمت اطلاعات اپ خود را در بخش های گالری، بلاگ، تماس با ما و ... وارد نمایید.

نمودار سفارشات : تعداد سفارشات هر ماه را به تفکیک نمایش می دهد.
نمودار دریافت و پرداخت : دریافت ها و پرداخت ها را بر اساس هر ماه نمایش می دهد و می توانید سود را محاسبه نمایید.
نمودار دایره ای : تعداد سفارشات را بر اساس نوع سفارشات نمایش می دهد.
گزارشات پرداختی : در این قسمت می توانید گزارشات پرداختی ها را بر اساس بازه ی زمانی مشاهده نمایید.
گزارشات سفارشات : در این بخش می توانید بر اساس نوع سفارش در بازه ی زمانی مشخص،از تعداد، مبلغ کل و مانده حساب هر سفارش ،گزارش تهیه کنید.
کارمندان : کارمند مورد نظر را انتخاب کرده و در بازه ی زمانی تعیین شده می توان سفارشاتی را که همکاری داشته با قیمت مشاهده نمایید.
سود سفارشات : در صورتیکه در قسمت آفیش،هزینه های قرارداد و عوامل را ثبت نموده باشید می توان سود هر سفارش را جداگانه محاسبه کرد.
تراکنش : با انتخاب هر یک از حسابها می توانید ریز دریافتی ها و پرداختی های حساب بانکی یا صندوق خود را در بازه زمانی مشخص مشاهده نمایید.