طراحی سایت اختصاصی آتلیه

طراحی سایت اختصاصی آتلیه

طراحی سایت اختصاصی آتلیه عکاسی به دلیل هنری بودن، یکی از موارد خاص به حساب می آید. برای طراحی سایت این دسته از مشاغل، به واسطه هنری بودن آن باید ظرافت ویژه‌ای به کار گرفته شود تا یک وبسایت کاملاً اختصاصی و هنری بر اساس خواسته‌های کارفرما و همچنین اصول هنری طراحی شود.

سایت‌های آتلیه باید طوری طراحی شوند که نظر کاربر یا مخاطبی که وارد وبسایت می‌شوند را به خود جلب کرده و او به مشتری وبسایت بدل شود. برخی از مشتریان سایت آتلیه عموماً افرادی هنری هستند و از روحیات لطیف برخوردارند که باید به این نکات ریز و در عین حال مهم، توجه شود تا یک سایت تخصصی آتلیه، حرفه ای پیاده سازی شود. از طرفی باید به این نکته هم توجه شود که افراد عادی نیز که تخصص هنری ندارند نیز به این سایت‌ها رجوع می‌کنند بنابراین باید این افراد هم جذب سایت شوند.

ساختار سایت تخصصی آتلیه چگونه باید باشد؟

در این قسمت قصد داریم به این موضوع که یک سایت تخصصی آتلیه چه ساختار و ویژگی‌هایی باید داشته باشد بپردازیم. افرادی که صاحب آتلیه هستند مطمئناً دارای نمونه کارهای زیاد و متنوعی هستند که قصد دارند آنها را به معرض نمایش بگذارند. همین مورد که اشاره شد یکی از مواردی هست که باید توجه ویژه ای به آن کرد.

رنگ‌آمیزی کلی سایت عکاسی

در رنگ اصلی سایت تخصصی آتلیه باید از رنگ‌های شاد و متنوع استفاده شود. اینکه از رنگ‌های متنوع استفاده شود به این معنی نیست که محدودیتی در استفاده از آن ندارید و هرچقدر که دلتان خواست رنگ بکار ببرید! شما مجازید نهایت 5 یا 6 رنگ در سایت خود استفاده کنید. اما به صورت معمول باید 2 تا 3 رنگ کلی بکار رود.

برای انتخاب و استفاده از رنگ ها باید کمی روانشناسی رنگ و اصول استفاده از آنها را بدانید. وبسایت‌هایی وجود دارند که رنگ‌های استاندارد بر اساس اصول روانشناسی را ارائه می‌دهند و حتی پلاگین‌های آن هم وجود دارد که در مرورگرها هم قابل نصب و استفاده هستند که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

ولی متخصصین شرکت عکاس برای طراحی سایت اختصاصی آتلیه از علم رنگ‌شناسی برخوردار هستند و نیازی به استفاده از این وبسایت‌ها ندارند.

باعث می شود درصد کاربرانی که به وبسایت وارد می شوند، تبدیل به مشتری شده و از خدمات و محصولات شما خرید استفاده یا خرید نمایند.

نمونه کارها

نمونه کارها در طراحی سایت اختصاصی آتلیه معمولاً بصورت portfolio قرار می گیرد. portfolio در اینگونه سایت ها باید با موارد جذاب بصری که کاربر را به یکباره میخکوب می‌کند و لذت بصری زیادی به او می دهد طراحی شود. به این صورت که از تصاویر با کیفیت و با رنگ آمیزی های متنوع و زیبا، همچنین استفاده از متن های شارپ، زیبا و در اکثر مواقع از اندازه فونت بزرگ بهره برد.

متحرک سازی

همیشه وبسایت‌هایی که از انیمیشن، تحرک و پویایی زیادی در سایت خود بهره برده‌اند جذابیت زیادی برای مخاطب دارند و کاربرانی که وارد وبسایت می شوند به سرعت جذب شده و مشغول گشت زدن و استفاده از محتوای وبسایت شما خواهند شد. این مورد که ذکر شد یک مزیت بزرگ برای شما به حساب می آید. باعث می شود درصد بیشتر کاربرانی که به وبسایت وارد می شوند، تبدیل به مشتری شوند.

وبلاگ

در اکثر مواقع برای طراحی سایت اختصاصی آتلیه باید یک بخش وبلاگ در نظر گرفته شود. در وبلاگ آتلیه عکاسی صاحبان آنها می توانند مطالب آموزشی تخصصی این حوزه را قرار دهند تا افراد مشغول در این عرصه مخصوصاً مبتدی‌ها از آنها استفاده لازم را ببرند.غیر از مطالب آموزشی که به آن اشاره شد بهتر است بخشی برای اخبار روز و مهم در زمینه عکاسی تعبیه شود.

طراحی وب سایت آتلیه

غیر از مطالب آموزشی که به آن اشاره شد بهتر است بخشی برای اخبار روز و مهم در زمینه عکاسی تعبیه شود. خیلی از کاربران به حوزه هنر علاقه دارند که اخبار مربوط به این عرصه را دنبال کنند و این خود باعث بازدید همیشگی این افراد از وبسایت آتلیه شما می شود.

نکته مهمی که در این مورد وجود دارد آپدیت مستمر اخبار سایت است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت در غیر این صورت، نبودنِ قسمتی برای اخبار، بهتر از بودن و به روز نبودن آن است.

قرارگیری کاتالوگ در وب سایت آتلیه

خیلی از صاحبان آتلیه عکاسی برای خدمات و محصولات خود کاتالوگ دارند. کاربرانی که از داشتن کاتالوگ برخوردار هستند یک مزیت فوق العاده برای آنهاست چرا که مشتریان با کاتالوگ ارتباط خیلی خوب و مؤثری برقرار می‌کنند.

حال این فرصت استثنایی برای صاحبان آتلیه عکاسی وجود دارد که کاتالوگ خود را در سایت خود داشته باشند و کاربران بتوانند بصورت آنلاین یا با دانلود کردن آن، کاتالوگ را مشاهده و از دیدن آن لذت ببرند.

این مورد که کاتالوگ به چه صورت و در کجای وبسایت عکاسی یا به نوعی در کدام صفحه سایت قرار بگیرد حائز اهمیت است. همچنین حالت بصری و زیبایی یا متحرک بودن این بخش که پیش‌تر در رابطه با آن توضیح داده شد بسیار می تواند برای کاربر جذاب و تأثیرگذار باشد.

هزینه پایین سایت تخصصی آتلیه

سایت تخصصی آتلیه به خاطر سادگی که دارد و همچنین عدم شباهت به خیلی از سایت‌های پیچیده مانند فروشگاه‌های اینترنتی، وبسایت‌های سازمانی یا شبه سازمانی، وبسایت‌های دانلودی و… مسلماً از هزینه طراحی پایینی برخوردار هستند.

اینگونه وبسایت ها معمولاً کد نویسی و برنامه نویسی ساده ای دارند و در مدت زمان پایین تری نسبت به سایت‌هایی که در بالا ذکر شد پیاده سازی می شوند. این خود نیز باعث سبک تر بودن فایل های مبتنی بر وب سایت می شود. همچنین دیتابیس یا پایگاه داده سبک تر، از دیگر مزیت‌های سایت‌های آتلیه است.

این مواردی که در بالا ذکر شد، به خودی خود باعث پایین بودن حجم کلی سایت آتلیه می شود که به این ترتیب، سایت با سرعت بالایی برای کاربر نمایش داده می‌شود. همچنین با هر کلیک، عمل یا کنشی در سایت، درخواست کاربر با سرعت بالایی از سرور اجرا می‌شود.

به این ترتیب شما صاحبان وبسایت آتلیه با تقبل هزینه پایین می توانید صاحب وبسایت تخصصی و حرفه ای عکاسی شوید، کسب و کار خود را رونق دهید و روز به روز به کاربران و مشتریان سایت خود بیفزایید.

تیم “عکاس” شما را به جهت رسیدن به سایتی حرفه‌ای، کاربردی، پرسرعت، زیبا و بهینه برای جستجو در گوگل همراهی خواهد کرد.

نویسنده

veysi

نظرات (83)

  1. nimabi
    1402-09-12 پاسخ

    Thank you very much for sharing, I learned a lot from your article. Very cool. Thanks. nimabi

  2. 피파코인거래✔️피파코인구매✔카톡 kbm8282✔️
    1402-09-15 پاسخ

    I constantly spent my half an hour to read this blog’s content all the
    time along with a cup of coffee.

  3. nimabi
    1402-09-16 پاسخ

    Thank you very much for sharing, I learned a lot from your article. Very cool. Thanks. nimabi

  4. 피파코인거래✔️피파코인구매✓피파코인구입✔️카톡 kbm8282✔️
    1402-09-16 پاسخ

    I have you book marked to see new stuff on your blog I had spent for this
    info! Thanks!

  5. Free Temp Mail
    1402-10-01 پاسخ

    For the reason that the admin of this site is working, no uncertainty very quickly it will be renowned, due to its quality contents.

  6. formoterol fumarate and budesonide inhaler
    1402-10-05 پاسخ

    Can you walk into a pharmacy and buy an inhaler symbicort dosing

  7. uPVC pipe
    1402-10-07 پاسخ

    obviously like your web-site but you need to test the spelling on quite a few of your posts. Several of them are rife with spelling problems and I to find it very troublesome to inform the reality on the other hand I’ll certainly come back again.

  8. HDPE pipe supplier in Iraq
    1402-10-07 پاسخ

    Hello my loved one! I want to say that this post is amazing, great written and include almost all significant infos. I would like to look extra posts like this.

  9. إنتاج المصنع
    1402-10-07 پاسخ

    Its like you read my mind! You appear to know a lot about this, like you wrote the book in it or something. I think that you could do with some pics to drive the message home a little bit, but instead of that, this is fantastic blog. An excellent read. I will certainly be back.

  10. خدمات تركيبات الأنابيب
    1402-10-07 پاسخ

    I just could not leave your web site before suggesting that I really enjoyed the standard information a person supply to your visitors? Is gonna be again steadily in order to check up on new posts.

  11. Factory production capacity
    1402-10-07 پاسخ

    hi!,I like your writing so much! share we be in contact more approximately your article on AOL? I need a specialist in this area to resolve my problem. Maybe that is you! Looking ahead to see you.

  12. bwer Ductile Hdpe Upvc Iraq
    1402-10-12 پاسخ

    I was suggested this web site by my cousin. I’m not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble. You are incredible! Thanks!

  13. bwer Irrigation Weld Iraq
    1402-10-12 پاسخ

    Nice blog here! Also your site loads up very fast! What host are you using? Can I get your affiliate link to your host? I wish my site loaded up as quickly as yours lol

  14. bwer Irrigation Iraq
    1402-10-12 پاسخ

    Hello my loved one! I want to say that this post is amazing, great written and include almost all significant infos. I would like to look extra posts like this.

  15. bwer Pipe Iraq
    1402-10-12 پاسخ

    hello!,I really like your writing so a lot! share we keep up a correspondence extra approximately your post on AOL? I need an expert in this house to unravel my problem. May be that is you! Taking a look ahead to see you.

  16. bwer pipe innovation iraq
    1402-10-12 پاسخ

    What i do not understood is in truth how you are not actually a lot more smartly-liked than you may be now. You are very intelligent. You realize therefore significantly in the case of this topic, produced me individually imagine it from numerous numerous angles. Its like men and women don’t seem to be fascinated until it is one thing to do with Woman gaga! Your own stuffs nice. All the time care for it up!

  17. bwer Pipe Factory Iraq
    1402-10-12 پاسخ

    My brother recommended I might like this web site. He was totally right. This post actually made my day. You cann’t imagine just how much time I had spent for this information! Thanks!

  18. uPVC pipe services in Iraq
    1402-10-12 پاسخ

    I loved as much as you’ll receive carried out right here. The sketch is attractive, your authored material stylish. nonetheless, you command get bought an nervousness over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again as exactly the same nearly a lot often inside case you shield this hike.

  19. vidalista
    1402-10-23 پاسخ

    vidalista 60 How does my insurance cover medications for chronic respiratory conditions?

  20. Създаване на личен профил
    1402-10-24 پاسخ

    Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me? https://www.binance.info/bg/join?ref=53551167

  21. fitspresso reviews
    1402-11-26 پاسخ

    I recently stumbled upon this super website, an oasis for fans. The owner has a real knack for producing compelling content that hits the mark every time. I’m thrilled to have found this site and can’t get enough of what they deliver.

  22. The best site about Power
    1402-12-14 پاسخ

    The balance of business and relationship power may change at different career stages and in different situations.

    The main thing is to be able to find the optimal
    balance.
    The best site about Power

  23. iqos heets
    1402-12-21 پاسخ

    iqos heets aroma çeşitleri en çok tercih edilen aroma hangisi

  24. hydroxychloroquine for sale
    1402-12-29 پاسخ

    The supply chain of hydroxychloroquine, especially under the tag hydroxychlor 200 mg, became a focal point during the pandemic. This situation shed light on the intricacies of pharmaceutical logistics, from production to patient access.

  25. ivermectin tablets for humans
    1403-01-08 پاسخ

    Concerns have been raised about the potential for stromectol to be used inappropriately or without proper medical supervision, particularly in regions where it is available over-the-counter. ivermectin pour on for dogs Misuse of the medication can lead to adverse effects and contribute to the development of drug resistance, underscoring the importance of responsible prescribing practices.

  26. stromectol 3mg
    1403-01-08 پاسخ

    The controversy surrounding stromectol’s use in COVID-19 treatment underscores the need for rigorous research and evidence-based decision-making. ivermectin 12mg With careful evaluation and transparent communication of findings, we can ensure that patients receive the best possible care while minimizing the risks associated with experimental treatments.

  27. Nova W. Nichols
    1403-01-08 پاسخ

    Hocam Ellerinize Sağlık bardak yıkama hakkında Detaylı ve Güzel Makale Olmuş.

  28. Jacob Y. Gray
    1403-01-08 پاسخ

    Çok yararlı bir yazı olmuş hocam teşekkür ederim, bardak yıkama ile ilgili yazılarınızı beğenerek okuyorum elinize sağlık.

  29. Trey M. A. Marks
    1403-01-09 پاسخ

    Ne zamandır web sitelerim için bardak yıkama hakkında aradığım içeriği sonunda buldum, bu kadar detaylı ve net açıklama için teşekkürler.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *